Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Elektronikus számlázás papírmentesen

Elektronikus számlázási szolgáltatásunkkal számláit e-mailben fogadhatja, így időt takarít meg, és a számlafeldolgozás folyamata is hatékonyabbá válik.

Mi az elektronikus számlázás?

Az elektronikus számlázás a papíralapú, postai számlaküldés alternatívája, amely pontos, gyors és hatékony számlavezetést tesz lehetővé. Hatalmas előnyt jelent a számlakezelésben a kapcsolódó dokumentumok online megtekintése és kezelése – nem csak a DHL, hanem más szolgáltatók esetén is.
Az elektronikus számla rendszer használata egyszerű, nem igényel külön oktatást. Használata lehetővé teszi az új e-számlák megtekintését, a számlák közötti keresést, és a számlák importálását az Önök könyvelési rendszerébe.
Kérdés esetén illetve további információért lépjen kapcsolatba a DHL Express ügyfélszolgálatával

Vegye igénybe a DHL Express elektronikus számlázását

Felasználónév/jelszó
A regisztráció, majd annak jóváhagyása után a felhasználónévhez tartozó jelszavát módosítania kell az első bejelentkezéskor. Az elektronikus számlázásra történő regisztrációt követően papír számlát már nem küldünk Önnek
Bejelentkezés
Bármikor, bármilyen számítógépről és böngészőből bejelentkezhet. Számláit megtekintheti, letöltheti, használhatja a kereső funkciót és a számlákhoz tartozó előzményeket, valamint biztonságosan feltöltheti a számlaadatokat a könyvelési rendszerébe.